Ύλη του μαθήματος ΄΄Αρχές μάρκετινγκ και διαφήμισης΄΄ Β’ εξαμήνου (203)
Προτεινόμενο βιβλίο:
Μάρκετινγκ
Διαδικασίες και πρακτικές
Peter Runia, Frank Wahl, Olaf Geyet, Christian Thewiben
Εκδόσεις Προπομπός
Κεφάλαιο ΙΙ: 1.2 Ανάλυση πόρων/1.3 Το μοντέλο 7-S/2.2.1.1 Καθοριστικοί παράγοντες της συμπεριφοράς του καταναλωτή/2.2.1.2 Η διαδικασία της αγοράς/2.3Ανάλυση του κλάδου κατά Porter/5 Ανάλυση SWOT
Κεφάλαιο ΙΙΙ: 1.2 Στόχοι της επιχείρησης/1.3 Στόχοι μάρκετινγκ/3.5 Ανάλυση κύκλου ζωής προϊόντος (και αγοράς)/3.7 Ανάλυση χαρτοφυλακίου
Κεφάλαιο IV: 1. Το σύστημα του μίγματος μάρκετινγκ/2.2.2 Κύκλος ζωής προϊόντος